streda 26. júna 2013

Charlieho siesta s kostičkou

Charlie dostal pred pár dňami novú kostičku a takto sa z nej tešil :)

Aha, mám kostičku. Vidíš? To je moja kostička!

No ale môžem ti s ňou aj trochu zapózovať, ak na tom trváš...

Je takáá dobrá.

Inak, už by toho fotenia aj bolo dosť.

Tak ešte poslednú teda, ale iba preto, že si to ty!

To pózovanie sa mi aj začína páčiť. Myslíš, že by som mohol robiť modela? Koľko piškótiek by mi za to asi dali?

Mohol by som pózovať napríklad v reklame na Pedigree - až o 80%menej zubného kameňa. No nie som na to ako stvorený?

Hm... ale niečo sa mi na nej nezdá... chutí tak..

Alebo by som mohol pózovať v nejakej reklame na granulky. Pozri, aký úsmev by som nahodil! Ten by ich uuurčite odrovnal.

 Táákto veľmi mám svoju kostičku rád. Kuk :)

Z jednej strany...

No ale niečo na nej fakt nesedí... Musím ju poriadne poprezerať.

Čo to len môže byť...

Muselo sa mi to iba zdať.

Je fakt suprová!

Až ma unavila... už nevládzem...

"Poď sa biť, kosť jedna!"

 Premýšľam... prečo som ju vlastne nenašiel už skôr?

Tu som sa pred tebou schoval. No ako vidím, aj tak si ma našla.

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky