streda 28. augusta 2013

Charlie sa vyhrieva na slniečku

Čo by sme tak mohli mať dnes na obed?

Možno také kuriatko...

Alebo kačacinku... Milujem kačacinku :)

Alebo mi panička kúpi nové granulky...

V každom prípade je do obeda ešte času dosť :)

Ale niečo dobrého by mi mohla z mesta priniesť!

Už mi škvŕka v brušku...

No viem, že sa na ňu môžem spoľahnúť :)

Ale keby priniesla nejakú konzervičku, to by bola mňamka...

Možno by som sa s ňou aj rozdelil keby chcela... Ale s nikým iným!

Táák, tu si ľahnem a budem ju čakať!

Som pripravený rozbehnúť sa k bráničke, keď sa vráti...

Už ju vidím, už ju vidím!

Ach, nie, to bol len sused...

Ale toto je už určite ona!

Dúfam, že mi niečo teda priniesla, keď už ide taká nabalená...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky