sobota 19. júla 2014

Charlie pri práci :)

"Tak a toto som ja - ten nausilovnejší asistent na svete ;)"

"Pozorne prezerám každú triesku!"

"Skúšam aj kvalitu..."


"Veľmi rád sa učím nové techniky :)"

 
"No aj tak preferujem tie svoje..."

"Viete, vždy využijem každú príležitosť, aby som sa niečo nové naučil."

"Rád sa ňúrim vo veciach, ako môžete vidieť."

"Nájdem si svoju vyvolenú a potom ju podrobím testom."

 "Pozrite, aká veľká kopa to bola a ja som ju musel roztriediť."

"Ešteže som taký šikovný!"

 "Iný havo by ani triesku nepreložil..."

 A ja som preložil ale tisíc!

"Po takej práci som bol samozrejme hladný ako vlk."

 "A tak som sa začal obzerať po nejakom jedle."

 "A viete, že v mladosti som hrával baseball?"

"Ešte stále som táááákýýýýý silák!" 

"A musím každý deň posilovať!"


"A ako môžete vidiet - užívam si to :)"





"Okrem toho, vždy idem až do hĺbky..."

"Až do úplnej hĺbky!"

"Vôňa patrí medzi jednu z najdôležitejších vecí."

"Občas páničkovi to drevo vezmem aj bez dovolenia, ale vždy je to pre dobro veci!"

"No dobre, niekedy trošku aj pre mňa..."

"Na posilovanie..."

"Ale vrátim!"

"Možno nie úplne v celku, ale vrátim..."

"Zároveň ju podrobujem aj testu tvrdosti či výdrže."

"Vlastne všetky do jednej."

"Učím sa aj trpezlivosti."


"Alebo to aspoň hovorím paničke..."


"A zdokonaľujem si svoj čuch, priatelia!"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky