streda 13. augusta 2014

Charlie a cuketka :)

Charlie je od malička tak trošku viac vegetariánom ako zarytým mäsožravcom....
A tak mi ochotne zapózoval pri skúšaní nového foťáčiku, ktorý možno konečne stíhne zachytiť jeho vrtké pohyby ;)

Vždy si sám vyberie tú správnu...

Nenápadne ju ukradne...

Uloží sa na svoje obľúbené miestečko s dobrou energiou...

Niekedy prejdeme od papania až k vyrezávaniu... Máme na to prirodzený talent!

A pol cuketky je preč...

Pekne si ju treba pridržať oboma labkami...

Toto je už druhá v poradí... Nikdy netrochárči...

A vyberá si tú najtučnejšiu...

Chrum, chrum...

Podrobné preskúmanie je súčasťou cuketkového rituálu...

Tu mi naznačuje, aby som už prestala s fotením... Ževraj to preháňam...

Vôňa takej cuketky je špecifická...

Odporúča sa 1 cuketka denne...

Ale ja ak môžem, tak si beriem aj tri...

A s nikým sa o ne nedelím...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky