utorok 26. januára 2016

Charlie a zima :)

Zima sa nezačala vôbec zimne. Zo začiatku sme sa s Garim dosť nudinkali... snehu nebolo, ako vidíte... aspoň, že sme mohli kontrolovať stromčeky.


Tu môžete vidieť tuju číslo 2. 


Potom napadol sneh, takže som dumal nad tým, koľko bude paničke trvať to odhrabávanie chodníkov.


Prechádzka na pole by mi totižto padla viac než dobre.


 Cítil som tú prechádzku vo vzduchu.


Počas odhrabávania som meral hĺbku snehu i teplotu.


Sledoval akési stopy, až pokiaľ som nezistil, že sú moje.


Lietadielka lietajú iba v lete, takže to vo vzduchu určite musí byť prechádzka... už ju počujem, ako na mňa volá. Ide sa na prochajduuuuu ;)

Pac a haf, 

Váš Charlie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky