streda 10. februára 2016

Charlieho 3. narodeniny :)

Svoje významné 3. narodeniny som oslávil ešte v minulom roku a to presne na Dušičky, takže aj preto je zo mňa taká špeciálna dušička :) len panička na to akosi pozabudla, a tak sa k Vám dokumentácia z toho dňa, dostáva až teraz.

 Takto krásne som čakal na poriadny a to naozaj poriadny darček, hodný môjho sviatku...

Neodradilo ma dokonca ani to, že mi posunuli metlu, aby som sa akože aj ja zapojil do práce - no to hádam nemysleli vážne?? :P

 Ako môžete vidieť, ani som packou nepomohol!

 A čakal som na niečo dobrého, chutného, veľkého, čo sa dá zjesť... HA!, ja sa nedám oklamať tými vašimi pohľadmi, že sa nič nedeje.

 Ja viem, že to vždy chodí k večeru, ale nemohlo by to prísť aj cez deň?

Moje čakanie je síce dlhé, ale nevyšlo nazmar... už o chvíľku to príde, vážení.

Pozerám sa pre istotu aj k susedom, aby som to nezmeškal a náhodou to ešte neskončilo u Garibalda.

To myslíte vážne, že mám ešte čakať hodinu, pretože je SKORO na večeru? Na večeru nikdy nie je skoro!

 A už to ide, mám vraj zavrieť očká!

Tortička z paté s dinosauríkom celá pre mňa. Na vrchu, ako môžete pozorovať, trónia 3 piškóty za moje 3 rôčky a tortička je obložená samými dobrotami (aj medvedími labkami). 
Pre dodanie musím priznať, že som sa aj ROZDELIL s Garibaldom. Vraj sa to patrí a ja som slušný a vychovaný psík :) A to ja som!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky