pondelok 13. mája 2013

Náš Charlie a polienko

V jedno krásne májové popoludnie sme sa takto hrali s polienkom :)

Dumáme ako veľký filozof...


"No tak foť už, nebudem ti takto pózovať večne."


Kuk do objektívu ;)


A prečo by sme si nespravili pohodlie?

To polienko nie je teda na zahodenie. Celkom kvalitné...

Mmmm, ako len vonia...

Z akého stromu asi je?

V podstate je to jedno, hlavne, že je už moje.

Vážne sa ti chce ma toľko fotiť?

Premýšľame, premýšľame, premýšľame...

Ham, drievko.

Mojeeeee!

Ešte ťa to baví?

Som to já ale model, že?

Čo viac nám ku šťastiu chýba?

Počuj, už ma to fotenie fakt prestáva baviť...

Čo keby si radšej šla sem?

Ach, pokiaľ ty prídeš, tak tu aj zaspím.

A posledné zachytenie psej blaženosti :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky