utorok 16. júla 2013

Charlieho záľuba v ovocí

Každý jeden z našich bíglikov bol v hĺbke duše tak trošku vegetariánom. Linda mala rada hrášok - trhala si ho aj sama, Macko mal rád čerešne - no vždy slušne počkal, kým sme mu vylúpli kôstku a Charlie - ten sa nám zjavne zaľúbil do marhuliek :)

Panička ma posadila, aby si ma sfotila (vraj si za odmenu môžem zjesť jednu marhuľku), no kto by obsedel pri takej mňamke? 

A vôbec, ale vôbec nemám výčitky svedomia...

Sú také chutné a sladučké...


Možno by som sa s tebou rozdelil, ale iba preto, že si to ty! 

A tu si ich strážim, ako riadny havo!

Cica, nepribližuj sa k mojím marhuľkám!


Trošku mi kvaplo na labku, no ani kvapôčka nazmar...


A čo zostalo zo sľúbenej odmeny :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky