piatok 11. apríla 2014

Charlie, rozkvitnutá čerešňa a púpavy


Keďže som veľmi bytrý, viem, kde sa najlepšie vyhrieva na slniečku!


Samozrejme, je to ešte lepšie, ak vám k tomu panička dá údené hovädzie uško a vy si môžete urobiť pohodlie pri púpave...


Plastová fľaša, pokosená trávička a nad vami rozkvitnutá čerešňa = úplná spokojnosť

Vždy však treba byť na pozore pred mačkovitými votrelcami a preto pozorne sledujem okolie!


Občas mám aj náladu na pózovanie, ale netreba si na to zvykať!


Držte si klobúky! Ja idéééme.

Čo robia tí páničkovia v záhrade?


Hovorím: "Neotravuj!"


Ak sa raz pustíte do žuvania takého uška, najlepšie je ... neprestávať :D

Taká riadne zamyslená...

Len sa pozerajte. Ja recyklujem.

Potrebuješ ma? Mám ti asistovať?


Mmmm ... tá trávička tak krásne vonia...


Som skrátka prirodzený model :)

Správny havo vždy vie, čo sa deje hoc aj za rohom!

Skutočne ma tam nepotrebujete? Možno by som mohol pomôcť pri hĺbení jamy...

Ak ma budete potrebovať, budem tu...


Nikomu to nevravte, ale... tú púpavu mi sem naaranžovala panička.

Áno? Potrebujete ma? Hneď som tam!

Ušaté uško má uško :D


Pokračujeme v recyklovaní!

Spokojnosť nadovšetko :)


Človek: 5 porcií ovocia denne/ Ja: no minimálne 5 fľašiek, ak nie aj viac

Úsmev nie je žiadna šifra...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky