sobota 7. júna 2014

Charlie a rybacia konzerva

 "Hm, aká je to značka? Je to tá moja?"

 "Nie je to tá moja, ale to nevadí..."

 "Boli v rastlinnom oleji alebo vo vlastnej šťave? Prečítam si."

" Mmmm, to je mňamka!"

"Musím to odporučiť aj kamarátom toto." 

 "Pozri, tu je nejaká diera."

"A na trávičke, na trávičke pri kvetinkách sa najlepšie hryzká." 

 "Nemysli si, že mi ju teraz zoberieš."

 "Vieš, ako sa pri nej dobre rozmýšľa a sníva?"

"Na tomto kraji je tuším najlepšia." 

"Ale tu je nejaký mravec na tom nápise."

 "Aké to bolo dobré? Tááááketo dobré to bolo."

 "Už by sme ale mohli ísť robiť niečo iné. Toto ma už nebaví."

 "Aha, aký vtáčik tam sedí...To je vrana?" 

 "Tak čo sa budeme teda hrať?"

"A takto vyzerá vybíjaná konzerva."


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky