utorok 26. mája 2015

Charlie a orgován

Tak to som ja. Prinútila ma pózovať pred orgovánom.

Dal som jej teda 3 sekundy na tých "vraj iba" 5 záberov... Aj tak si myslím, že som až veľmi veľkorysý ;)

Napokon mi to celkom aj vyhovovalo, keďže mám naozaj málo vážnych fotiek.  

A hneď, ako som chcel ukončiť tie trápne zábery pred takým nehorázne romantickým kríkom, prikvitla s podplácaním.  

 Som chlap, mohla vybrať radšej niečo drsné. Toto bolo vyslovene trápne, ale čo by som pre ňu neurobil... 

Ja som navrhoval jedličku... Ale vraj tá tak pekne nekvitne.

Ale odmietnuť hami-hami, to by mi ani nenapadlo 

Nech ma len pekne vykŕmi! 

Vždy som chcel ísť za prasiatko... 

Musel som však súhlasiť s orgovánom v pozadí... 

A že ja neviem robiť kompromisy... 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky