nedeľa 31. marca 2013

Ako by mal vyzerať správny bígl


- som vysoký tak 33 až 40 centimetrov
- mám stredne dlhý a nezatočený chvostík, ktorý si veselo nesiem
- môj kožúštek hrá všetkými možnými farbami, no nikdy nie pečeňovo hnedou a koniec chvostíka mám vždy biely
- som buď trojfarebný (tricolor) alebo dvojfarebný (bicolor)
- moja srsť je krátka, no hustá a nepremokavá
- ako psík bývam mohutnejšieho vzrastu než fenka a mám dosť hrubý krk - to aby ste vedeli, že len taký ledajaký obojok mi nemáte kupovať
- mám krásne tmavohnedé alebo orieškové očká s miernym, milo prosiacim pohľadom
- noštek mám čierny, no čím som bledší, tým mám bledší aj ňufáčik
- ušká mám dlhé tak akurát - po koniec hlavičky
- labky pevné a kompaktné s krátkymi pazúrikmi


- som trošku tvrdohlavý, preto, keď ma zavoláte, zvyknem namiesto toho, aby som prišiel radšej zaštekať: "Áno, hneď to bude"
- veeľmi rád papám, vlastne by sa dalo povedať, že všetko, čo nezje mňa
- žiarlim ak dáte môjmu spoločníkovi na dvore niečo iné ako mne a tiež, ak ho hladkáte viac než mňa (berte na vedomie, že ja to počítam)
- som netrpezlivý a preto sa skúste poponáhľať, keď ideme na prechádzku, inak som schopný zbúrať tú bráničku
- som taký "uvítací havo" - štekám na cudzích tak, ako sa má, no keď už vojdú, tak prečo sa nedať poškrabkať?
- moja nekonečná zvedavosť ma vedie k tomu, aby som všetko preskúmal
- som model a rád hádžem ksichtíky
- ak sa mi niečo nepáči, viem riadne dlho trucovať
- rád spinkám a trošku môžem aj chrápať



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky