nedeľa 20. októbra 2013

Jesenná prechádzka :)


Ukážka Charlieho radosti z behu ;)


Tu sa na malú chvíľku zastavil, no iba na to, aby mi zapózoval.


"A teraz ktorým smerom?"


"Ani tŕnie, ani kríky, nič ma nezastaví..."


Zamyslený pohľad do diaľky...



Zadýchčaný bígl, no nadmieru spokojný bígl :)



Jeden z Charlieho špeciálnych úsmevov :)


"Stopa! Mám stopu!"


5 minút na oddych a ide sa ďalej...


A Charlie si pospevuje: Najkrajší kút v šírom svete je moja rodná zem..."


"Počkaj! Niečo som zbadal, niečo som zbadal... A myslím, že je to mačka!


Po prechádzke treba načerpať sily - najlepšie na mäkkučkom koberci z opadaného lístia.


"Dobre, myslím, že už som oddýchnutý..."


Takto zvyčajne sledujeme vtáčiky alebo lietadlá :)


"A niečo pod zub by sa nenašlo?"


Jedna z Charlieho vydarených momentiek :)


Ľudia, zdá sa mi... zdá sa mi, akoby mi niečo liezlo po chvostíku...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky