streda 14. januára 2015

Charlie a snehová nádielka

Charlie -  náš malý snežný muž, si tento rok snehu naozaj užil :)
Nebolo to pre neho nič nové - už ho videl aj minulý rok, no iba veeeľmi málo.
Tento rok však prišla kompenzácia. On sa doň dokonca aj zamiloval a tak sa naša denná spotreba zvýšila na neuveriteľného najmenej pol kila zjedeného snehu.
A naša nová "olympijská" disciplína sa nazýva futbal s ľadovým diskom - môžeme vrelo odporúčať.

A teraz pár fotečiek nášho Yetiho (ktorý tak trošku trucoval a nechcel sa na snehu fotiť, pretože to je vraj veľká nuda):


"Nuž, ale aj keď sa mi nechcelo fotiť, že som veľký  fešák?"
 
 
"Vždy som chcel vedieť, aké je to mať na ňufáčiku kopček zo snehu..."
 
 
"Rozhodne to chladí... "
 
 
"No aj keď mi je veľká zima, aj tak strážim!"
 
 
"Sľúbil som paničke, že aspoň jedna fotka bude poriadna, viete?"
 
 
"Vrrrr, ja som snežný grizzly!"
 
 
"Čože si to vravela? Že ten sneh nemám jesť?"
 
 
"A ešte aj slniečko vyšlo..."
 
 
"Ach, tá panička ma musí fotiť pri všetkom..."
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Moje obľúbené stránky